selamat datang..

ini adalah blog rasmi pengerusi teknik olahraga mssd daerah bentong. segala maklumat berkaitan olahraga mssd bentong akan dipaparkan di sini. untuk memperolehi maklumat, borang dan sebagainya, anda perlu download di bahagian bawah ini.

sila beri pandangan anda berkaitan blog ini untuk penambahbaikan.


Sunday, October 11, 2009

School Base Training...??

school base training nie bertujuan untuk mencari bakat & menjadikan setiap sekolah yang menjadi pusat pembangunan olahraga sebagai base training untuk atlet-atlet olahraga di setiap daerah, selain itu tujuan utamanya adalah untuk menggariskan beberapa perancangan khusus mempertingkatkan potensi atlet sebagai persiapan menuju ke landasan yang tepat menjelang Landas Emas 2012.

adalah diharapkan atlet-atlet yang dilahirkan nanti akan dapat menghasilkan sekurang-kurangnya satu pingat emas bagi setiap individu dalam Kejohanan Olahraga MSSM 2012.

" Amukkan Tok Tajah Akan Kembali!!! "

diharap program ini tidak sahaja tertumpu pada pusat-pusat kecemerlangan olahraga daerah, akan tetapi terbuka kepada semua sekolah yang mempunyai atlet yang berbakat terutamanya di dalam derah bentong!!! harapan pt olahraga bentong...

No comments:

Post a Comment